Sociální sítě jsou skutečně efektivními nástroji externí komunikace. Příliš mnoho firem je ale nechápe, nerozumí jejich skutečným možnostem, ale také nárokům na provoz a na údržbu. Teprve uvědomíme-li si je, bude efektivita prezentace skutečná.
Při tvorbě obsahu se držím pravidla 80/20. Věřím, že sociální sítě musí uživatele bavit a zajímat. Tvorba pouze prodejních příspěvků nefunguje. Tzn. v 80 % tvořím příspěvky a obsah z daného oboru, rady a tipy, blogové příspěvky nebo třeba soutěže. Ve zbylých 20 % přicházejí na řadu prodejní příspěvky, příspěvky podporující propagaci nebo informativní obsah.
Obsah a způsob doručování kampaní je vhodné testovat a zjišťovat tu nejvhodnější kombinaci. Při tvorbě kampaní využívám A/B testování společně s analýzou, jako je například časový rozvrh s nejvyšší mírou interakcí a testování vhodného rozpočtu do jednotlivých reklamních sestav.
Vašemu stylu komunikace musí uživatelé rozumět. Proto se zaměřuji na sjednocení stylu komunikace směrem k zákazníkovi, tvorbě automatických otázek a odpovědí v době nepřítomnosti.
Zde se i například podílím na sjednocení firemní identity. Pro správné budování značky je sjednocená firemní identita na všech kanálech základem.
V podnikání je nutné s firemní stránkou neustále pracovat a budovat značku na jednotlivých platformách. Proto klienty, kteří si nemohou dovolit dlouhodobou spolupráci, zasvětím do základů administrace firemní stránky a tvorby propagace.