Velmi často jsme zrcadlem pro své potenciální klienty. A oni jsou zase zrcadlem pro nás.

Sociální sítě jsou skvělým nástrojem pro generování potencionálních zákazníků. Správně nastavená komunikace a obsah sdělení jsou klíčová pro organický dosah mezi uživateli. V případě placené propagace je důležité testování a správné pochopení zájmů, potřeb a chování klíčové skupiny uživatelů.

Průběh spolupráce

insert image

Kontrola nastavení a propojení

Kontrola nastavení a propojení firemní stránky včetně Business Managera.

Tvorba obsahu nebo kampaní

Zaměřuji se na tvorbu kampaní pro šíření povědomí a zvyšování prodejů, tvorbu obsahu a správu firemních stránek.

Korekce

Tvořím marketingovou strategii, komunikaci, tvorbu obsahu, kompletní správu stránky a zaměřuji se na budování značky.

Analýza

Analýza dosavadních výsledků firemní stránky a vyhotovených propagací.

Sledování

Vyhotovím moderní a responzivní webovou prezentaci na redakčním systému WordPress. Podpořím Vás, se zaškolením pro samostatnou práci v administraci webové stránky.

Ad hoc úkoly

Při tvorbě prodejních kampaní v Google AdWords a Sklik se zaměřuji na konverze. Kampaně denně sleduji a testuji jejich vhodnost pro efektivní propagaci při vynaložení přiměřených nákladů.

Komunikace o obsah

Vašemu stylu komunikace musí uživatelé rozumět. Obsah doporučuji tvořit v poměru 80 % tématy z oboru, soutěžemi a zbylých 20 % věnovat příspěvkům zaměřené na prodej služeb a produktů. Optimální čas pro publikování je nutné vysledovat. Doporučuji maximálně publikovat tři příspěvky v týdnu. Jejich rozložení je opět závislé na statistikách, tedy kdy uživatelé vaši stránku nejčastěji navštěvují.

Vzdělávání se v oboru

Neustále se vzdělávám v oborech digitálního marketingu a efektivní propagace. Především sleduji nové trendy.

Neustále k dispozici

Pro své klienty jsem k dispozici na telefonu a e-mailu skoro non-stop. Na dotazy a jiné požadavky reaguji každý den. 

Lidsky a férově

Neschovávám se za název velké agentury. Jednám a pracuji svým jménem lidsky a férově. Klienti tedy nemusí mít obavu z otázek i na ty nejzákladnější dotazy.